miercuri, 20 aprilie 2016

Prima activare – a doua zi de dupã dezamãgire

Cred ca ultima mea postare nu lãsa vreo urmã de îndoialã referitoare la supãrarea şi dezamãgirea pe care am simţit-o când mi-am dat seama ca la cabinetul la care îmi fac doar activarile interesul este exclusiv jupuirea pacientului. Starea de sãnãtate a pacientului sau calitatea actului medical pe care îl oferã cabinetul nu conteazã. Trist!
Încerc sã trec peste dezamãgirea asta pentru cã nu am alte opţiuni.

Şi acum câteva detalii „tehnice”:
  • Dupã cum recomandase şi medicul meu curant, mi s-a pus la loc arcul iniţial. Aici sunt de pãrere cã arcurile trebuie ţinute mai mult de 2 luni, medicul meu curant mi-a recomandat sã îl schimb la activarea urmãtoare, deci voi insista sã mi-l schimbe.
  • În mod normal nu aveau de ce sã îmi scoatã arcul, care avea şi un pic de compozit pe capãt sã nu mã zgârie în obraz. Cum asistenta incompetentã mi-a nenorocit un bracket, a trebuit sã îmi scoatã şi arcul şi când mi l-a pus la loc i-a mai tãiat din capete, dar fãrã sã îndoaie capetele ascuţite, nici nu m-a întrebat dacã mã deranja ceva şi în poziţia culcatã în care eram pe scaun nu am simţit disconfort, dar acum mã înţeapã în obraz. Am învãţat astfel cã e o idee bunã dupã activare sã misc obrajii în toate direcţiile şi sã vãd dacã agaţã sau deranjeazã ca sã pot cere imediat remedierea disconfortului.
  • Am simţit dupã activare şi în ziua de dupã o uşoarã presiune pe dinţi, dar nimic de speriat sau care sã justifice luarea unui analgezic. Nici pe departe! E un disconfort minim, suportabil fãrã nicio problemã.
Mã gândesc cã atunci când voi avea aparat şi jos lucrurile vor fi mai complicate. Pânã atunci, aparatul fix nu e nici pe departe atât de greu de suportat pe cât mã aşteptam ;-)


Inainte de prima activare

La doua zile dupa prima activare



3 comentarii:

  1. Îmi pare foarte rău că a trebuit să treci prin așa ceva

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi pare foarte rău că a trebuit să treci prin așa ceva

    RăspundețiȘtergere
  3. E regretabil, dar uneori trebuie sa treci si prin episoade neplacute :-(

    RăspundețiȘtergere